• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Adresse mail
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter

1.844.822.0541

info@nexusgroup.ca

  • Français
    • English
  • Login consultant
  • Offres d’emploi
Nexus Systems Group

Nexus Systems Group

  • Accueil
  • Ce que nous faisons
    • Les solutions de dotation rendues faciles
    • Gestion de la main-d’œuvre occasionnelle et solutions de paie
    • Services-conseils en technologie et prestation
  • Qui nous servons
  • Qui nous sommes
    • Notre équipe
    • Nouvelles et prix
    • Associations et communauté
  • Nous contacter
  • Blogue

Bilingual Customer Service Rep

mars 18, 2024 by

Position: Bilingual Customer Service Rep
Duration: 9 Months
Location: OTTAWA (min 3 days in office, maybe more for training) 

Roles and Responsibilities:
•             Responsible for responding to customer requests in a prompt, accurate, and professional manner
•             Develop and maintain good client relationships while ensuring confidentiality
•             Work with both internal and external teams to ensure the customer’s needs are met
•             Process customer requests through utilization of the CRM tool
•             Manage and update the inventory system
•             Complete service orders
•             Process invoices and complete billing/ Critical

Qualifications/Competencies:
•             As required to meet customer’s needs, successful candidate must pass Bell, OPP background checks as well as the one from the Sûreté du Québec. 
•             Have a minimum of 3 years’ experience in customer service
•             Bilingualism in French/English is mandatory
•             Detail oriented
•             Able to prioritize and multi-task at a high level
•             Able to solve problems analytically
•             Ability to adapt to change, in a competitive environment where priorities change frequently
•             Self-motivated, self-governing, and accountable
•             Advanced skills in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
•             Basic accounting knowledge is an asset
 

  • Appliquer maintenant
  • Voir tous les emplois

Footer

À PROPOS DE SYSTEMS NEXUS GROUP

Nexus est l’un des chefs de file nord-américains dans la prestation d’augmentation du personnel technologique et de consultation en ressources stratégiques. Grâce à son équipe de professionnels chevronnés qui utilise les meilleures méthodologies de leur catégorie, Nexus tient toujours plus que ses promesses, en livrant des résultats rapides, de qualité et dignes de foi à ses clients et consultants.

DERNIÈRES OPPORTUNITÉS

  • Business Analyst x3 mai 21, 2025
  • Technical Writer mai 21, 2025
  • Full Stack Developer – React mai 20, 2025
  • Content Designer mai 20, 2025

SOCIAL

  • Adresse mail
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
Report on Business Canada's Top Growing Companies - Nexus Group
Nexus Group Growth 500 2019
Nexus Systems Group Growth 500 2018
NEXUS GROUP SYSTEMS GROUP INC. NEXUSGROUP.CA
  • Nous contacter
  • Politique de confidentialité
  • Termes et conditions